تداوم تهدیدات جانی اعضای هئیت مدیره کولبرنیوز

کولبرنیوز از تداوم فشارها و تهدید جانی اعضای هئیت مدیره خود خبر داد.

photo 2024 06 18 23 42 41

به گزارش کولبرنیوز از زمان آغاز فعالیت این رسانه تاکنون، فشارهای نهادهای امنیتی و سایبری سپاه پاسداران به اعضای هئیت مدیره این رسانه به صورت فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده است.

در تازه‌ترین این تهدیدات، «سعید امانی» یکی از اعضای هئیت مدیره کولبرنیوز از وجود خطر ترور و یا ربایش خود در اقلیم کوردستان خبر داد.
این فعال سیاسی و از اعضای هئیت مدیره کولبرنیوز در یک گفتگو به کولبرنیوز گفت: «خطر بالقوه جانی و ربایش توسط نیروهای سپاه پاسداران همواره روزنامه‌نگاران و فعالان سیاسی در اقلیم کوردستان را تهدید می‌کند. آن‌ها با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز در شبکه‌های اجتماعی صراحتا من و خانواده‌ام را به مرگ تهدید کرده‌اند.»

این فعال سیاسی و رسانه‌ای همچنین از اعمال فشار نهادهای امنیتی به خانواده‌ی وی در بوکان خبر می‌دهد.

پیش‌تر نیز کولبرنیوز به تهدید روزنامه‌نگاران و اعضای هئیت مدیره خود اشاره کرده و نسبت به اعمال و خطرات بالقوه تروریستی رژیم نسبت به فعالان سیاسی و رسانه‌ای هشدار داده بود.

کولبرنیوز

Next Post

ایرانشهر؛ تیراندازی و تعقیب و گریز یک خودرو سوختبر توسط افراد مسلح ناشناس

پ ژوئن 6 , 2024
در محور خاش-ایرانشهر یک خودرو سوختبر توسط افراد مسلح ناشناس مورد تعقیب و گریز و تیراندازی مستقیم قرار گرفت. به گزارش کولبرنیوز به نقل از منابع بلوچستان، بامداد روز چهارشنبه ۱۶ خردادماه ۱۴۰۳، افراد مسلح ناشناس در محور خاش به ایرانشهر یک خودرو سوختبر را مورد تعقیب قرار داده و […]
photo1717651662

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی