کرج؛ تعیین زمان و شعبه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرهاد شیخی، فعال کارگری

جلسه رسیدگی به اتهامات فرهاد شیخی، فعال کارگری ۳۰ خردادماه در شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان کرج، برگزار خواهد شد.

photo 2024 06 04 09 47 18

به گزارش کولبرنیوز، بر اساس احضاریه‌ای که در تاریخ ۵ خردادماه سال جاری توسط شعبه اول دادگاه انقلاب شهرستان کرج صادر شده است، جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات فرهاد شیخی، فعال کارگری در تاریخ ۳۰ خردادماه ۱۴۰۳ در شعبه مذکور برگزار خواهد شد.

فرهاد شیخی، پیشتر نیز در تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۲ نیز از بابت اتهام «فعالیت تبلیغی علیه نظام» به دادگاه مذکور احضار شده بود.
قرار جلب به دادرسی این فعال کارگری، در تیرماه سال ۱۴۰۲، توسط شعبه ۶ بازپرسی دادسرای هشتگرد صادر شده بود.

فرهاد شیخی روز یکشنبه ۷ خردادماه ۱۴۰۲، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود واقع در هشتگرد کرج بازداشت و چندی بعد به زندان رجایی شهر کرج منتقل شده بود.

این فعال کارگری در تاریخ اول بهمن‌ماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در منزل شخصی خود بازداشت و سپس به زندان رجایی شهر کرج منتقل شد. او در تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، از این زندان به ندامتگاه مرکزی کرج انتقال داده شد. آقای شیخی نهایتاً در تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، به دنبال صدور بخشنامه عفو از زندان آزاد شد.

لازم به ذکر است که این فعال کارگری پیش‌تر نیز به واسطە فعالیت‌های صنفی و کارگری سابقه بازداشت و محکومیت داشته است.

کولبرنیوز

Next Post

سراوان؛ جان باختن سوختبر زخمی در پی تیراندازی نیروهای نظامی

س ژوئن 4 , 2024
یک سوختبر بلوچ که روز گذشته در پی تیراندازی نیروهای نظامی و آتش‌سوزی خودرو زخمی شده بود، بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت. به گزارش کولبرنیوز، به نقل از منابع بلوچستان، روز گذشته دوشنبه ۱۴ خردادماه ۱۴۰۳، نیروهای نظامی مرصاد در شمس‌آباد محور خاش به سراوان بسوی یک خودرو […]
photo 2024 06 04 10 01 48

You May Like

در دفاع از شریفه محمدی