همزمان با تبرئه چهار تن؛ بهرام گرگان و جهانشاه اسدی به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند

بهرام گرگان و جهانشاه اسدی، دو تن از بازنشستگان اهواز توسط شعبه اول دادگاه انقلاب این شهر به پرداخت جزای نقدی بدل از یک سال حبس محکوم شدند. همچنین برای محمد علی برون، داریوش زراسوند، علیرضا اکبری بیرگانی و فرهاد راهدار، سایر بازنشستگان این پرونده، حکم برائت صادر شد.

photo 2023 06 25 00 01 06 1

به گزارش کولبرنیوز به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، دو تن از بازنشستگان اهواز به پرداخت جزای نقدی محکوم شدند. در این گزارش آمده است، بر اساس دادنامه‌ای که توسط شعبه اول دادگاه انقلاب اهواز صادر و به فرزانه زیلابی، وکیل دادگستری ابلاغ شده است، بهرام گرگان و جهانشاه اسدی‌نیا بابت اتهامات «فعالیت تبلیغی علیه نظام و اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت ملی» به پرداخت شش میلیون تومان جزای نقدی بدل از یک سال حبس محکوم شدند.
به گفته فرزانه زیلابی، برای محمد علی برون، داریوش زراسوند، علیرضا اکبری بیرگانی و فرهاد راهدار، دیگر بازنشستگان در این پرونده، حکم برائت صادر شد.
بهرام گرگان، محمد برون، فرهاد رهداری، جهانشاه اسدی‌نیا و حسین اکبری بیرگانی در تاریخ ۲١ دی‌ماه سال گذشته، به شعبه یک دادگاه انقلاب این شهر احضار شده بودند.
این شهروندان تیرماه ۱۴۰۱، توسط نیروهای امنیتی در خوزستان بازداشت و پس از مراحل بازجویی آزاد شدند.

Next Post

ماه‌منیر مولایی‌راد را دریابیم

ی ژوئن 25 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it ماه‌منیر مولایی‌راد، مادر کودک جانباخته انقلاب ژینا، کیان پیرفلک، از مادران دادخواهی است که بدلیل شجاعت و راستگوییش به صورت یک قهرمان درآمده است.کیان پیرفلک کودک نه ساله‌ای بود که در شامگاه ٢۵ آبان‌ماه ١۴٠١ و در گرماگرم “انقلاب ژینا” […]
IMG 20230625 165427 997
Telegram Channel