نقده؛ آزادی شورش ابراهیمی به قید وثیقه

شورش ابراهیمی شهروند اهل روستای “گرگول سفلی” از توابع شهر پیرانشهر با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شد.

image 40

به گزارش کولبرنیوز روز پنج‌شنبه ٢۶ مردادماه ١۴٠٢، شورش ابراهیمی شهروند اهل روستای “گرگول سفلی” از توابع شهر پیرانشهر با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شد. بر اساس این گزارش، شورش ابراهیمی پس از اتمام مراحل بازجویی از بازداشتگاه اداره اطلاعات پیرانشهر به زندان نقده منتقل شده بود. این شهروند طی مدت بازداشت از دسترسی به وکیل و ملاقات با خانواده محروم بوده است.
روز دوشنبه ۱۹ تیرماه ١۴٠٢، شورش ابراهیمی شهروند اهل روستای “گرگول سفلی” از توابع پیرانشهر توسط نیروهای امنیتی در این شهر بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. نیروهای امنیتی پس از بازداشت این شهروند در جاده پسوه مهاباد، اقدام به تفتیش منزل او نیز کرده‌اند. تاکنون از دلیل بازداشت و اتهامات مطروحه علیه وی اطلاعی در دسترس نمی‌باشد.

کولبرنیوز

Next Post

بی‌آبی، کم‌آبی و زبانەهای خشم مردم معترض

ج آگوست 18 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it امواج اعتراضی به بی‌آبی و کم‌آبی در شرق و غرب و مرکز ایران در حال گسترش است. بحران بی‌آبی و کم‌آبی از استان بلوچستان به تهران، آذربایجان شرقی و غربی نیز رسیده و اعتراضات زیادی را موجب شده […]
image 41

You May Like