شیوا موسی‌زاده به دادگاه احضار شد

روز چهارشنبه ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱، شیوا موسی‌زاده دانشجوی کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی دانشگاه هنر تهران، توسط شعبه دوم دادگاه انقلاب شهرستان خرم‌آباد به اتهام «تبلیغ علیه نظام» احضار شد.

شیوا موسی‌زاده به دادگاه احضار شد

به گزارش کولبر نیوز شیوا موسی‌زاده پیش‌تر نیز در تاریخ دوشنبه ۱۰ بهمن‌ماه ١۴٠١، طی احضاریه‌ای دیگر از سوی شعبه ۲ دادگاه کیفری شهرستان خرم‌آباد در خصوص شکایت اطلاعات سپاه مبنی بر «اخلال در نظم و آسایش عمومی» با استناد به حضور در محل تجمعات اعتراضی برای او صادر شده بود.

شیوا موسی‌زاده، به همراه برادرش توماج موسی‌ زاده، روز دوشنبه ۱۶ آبان‌ماه پس از حضور در مراسم چهلم نیکا شاکرمی، از جانباختگان اعتراضات سراسری در تهران توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به زندان خرم‌آباد منتقل شدند،سرانجام روز دوشنبه ١۴ آذرماه ۱۴۰۱، با تودیع قرار وثیقه ۸۰۰ میلیون تومانی موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مرکزی خرم‌آباد آزاد شد.

لازم به ذکر است، خانم موسی‌زاده پیشتر نیز در تاریخ ۳۱ شهریورماه توسط نیروهای امنتی بازداشت و چندی بعد در تاریخ ۱۲ مهرماه با تودیع قرار وثیقه آزاد شده بود.

Next Post

وضعیت نگران کننده فرهاد میثمی زندانی سیاسی اعتصابی

پ فوریه 2 , 2023
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it فرهاد میثمی فعال سیاسی در شرایطی که به شدت بر اثر اعتصاب غذا وزن کم کرده و بدنش به شدت ضعیف شده است، در نامه‌ای از زندان رجایی‌شهر بر خواسته‌های خود پافشاری کرده است. امروز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ تصاویری […]
Picsart 23 02 02 18 13 33 116
Telegram Channel