زاهدان؛ کشته شدن دستکم دو سوختبر بلوچ بر اثر تصادف رانندگی 

بر اثر تصادف شاخ به شاخ یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با یک دستگاه تریلی کِشنده در کمربندی زاهدان که منجر به آتش گرفتن دو خودرو شد، دو سوختبر بلوچ جان خود را از دست دادند و راننده تریلی نیز زخمی شد.

2024 05 11 21.37.20

به گزارش کولبرنیوز روز شنبه بیست و دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، دو سوختبر بلوچ بر اثر تصادف رانندگی در شهرستان زاهدان جان خود را از دست دادند. از هویت این دو سوختبر بلوچ تا لحظه تنظیم خبر اطلاعی در دسترس نمی‌باشد. بر اساس این گزارش، این تصادف رانندگی که در جاده کمربندی زاهدان رخ داده، خودروی دو سوختبر بلوچ با تریلی کِشنده برخورد کرده که بر اثر آن هر دو خودرو آتش گرفتند.

بر اثر این آتش‌سوزی، دو سوختبر در شعله‌های آتش جان خود را از دست داده و راننده تریلی نیز زخمی شده است.

سوختبری از جمله کارهای نامتعارف و خطرآمیزی محسوب می‌شود که بسیاری از مردم بلوچ در بلوچستان بدلیل نبود شغل مناسب و پایدار اجباراً به آن روی آوردەاند. تصادف، واژگونی خودرو و تیراندازی مستقیم نیروهای نظامی و امنیتی، بخشی از خطراتی هستند که در این راه جان سوختبران را تهدید می‌کند. با استناد به گزارش فعالین بلوچ در سال ۲۰۲۳ میلادی دستکم ۱۷۲ سوختبر بلوچ با تیراندازی نیروهای نظامی، تصادفات رانندگی و آتش گرفتن خودرو جان خود را از دست داده و ۴۲ تن دیگر نیز طی این حوادث زخمی که از این آمار ۱١ تن کودک بودند.

کولبرنیوز

Next Post

سرباز؛ مجروح شدن چهار سوختبر در پی واژگونی خودرو

ی مه 12 , 2024
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it Share it چهار سوختبر بلوچ در پی واژگونی دو دستگاه خودرو سوختبر در جاده ناهموار پیرکو سرباز مجروح شدند.  به گزارش کولبرنیوز روز شنبه بیست و دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، در پی واژگونی دو دستگاه خودرو سایپا وانت سوختبر بدلیل ناهمواری […]
2024 05 11 21.51.52

You May Like