دیدار جمعی از معلمان و اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان (سقز و زیویه) با خانواده مجید کریمی فعال صنفی زندانی

photo 2022 06 04 15 02 39

بر اساس خبر منتشر شده از سوی شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران،شامگاه جمعه ۱۳ خردادماه جمعی از فعالین صنفی و معلمان شهرستان سقز با حضور در منزل پدری آقای مجید کریمی که از روز سه‌شنبه و‌ پس از آقای مسعود فرهیخته بازداشت شده است ضمن ابراز نگرانی بابت وضعیت آقای کریمی و سایر معلمان زندانی خواستار آزادی بی‌قید و شرط ایشان شدند.

آقای کریمی در آخرین تماس تلفنی با خانواده گفته است تا پای جان بر سر مطالبات صنفی به عنوان یک معلم ایستاده است. همکاران آقای کریمی در این دیدار بر بی‌گناهی ایشان و سایر معلمان دربند از جمله آقای اسکندر لطفی، شعبان محمدی، مسعود نیکخواه، رسول بداقی، مسعود فرهیخته، اصغر امیرزادگان و … تاکید کردند و خواستار آزادی فوری همکاران دربندشان شدند.

در این دیدار چهار تن از اعضای انجمن صنفی معلمان کردستان که از روز گذشته در اعتصاب غذا به سر می‌برند نیز حضور داشتند.
حاضرین در این دیدار تاکید کردند که عدم آزادی همکارانشان موجب تشدید اعتراضات جنبش معلمان خواهد شد‌ و تداوم بازداشت ایشان تصمیمی خردمندانه نخواهد بود.

Next Post

جان باختن یک سوختبر بلوچ در شهرستان سرباز

ش ژوئن 4 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it جان باختن یک سوختبر بلوچ در پی واژگونی یک دستگاه خودرو وانت در شهرستان سرباز. به گزارش رسیده روز شنبه چهارده خردادماه ١٤٠١ بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو وانت سایپا در شهرستان سرباز یک سوختبر جان باخت. هویت سوختبر […]
photo 2022 06 04 21 17 18
Telegram Channel