آزادی دو تن از فعالین کارگری بازداشتی شهر سنندج

مظفر صالح‌نیا و صلاح زمانی دو فعال کارگری شهر سنندج که در جریان اعتراضات مردمی شهر سنندج بازداشت شده بودند به تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان آزاد شدند.

photo 2022 10 11 15 22 42

به گزارش کولبر نیوز به نقل از اتحادیه آزاد کارگران ایران، امروز سه‌شنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۱، مظفر صالح‌نیا از اعضای هیئت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران و صلاح زمانی از فعالین کارگری با تودیع قرار وثیقه موقتاً و تا زمان پایان مراحل دادرسی از زندان مرکزی سنندج آزاد شدند.
مظفر صالح‌نیا روز ۳۰ شهریورماه در محل کارش و صلاح زمانی نیز روز ۲۷ شهریور توسط مأموران اداره اطلاعات سنندج بازداشت شده بودند.

نهادهای امنیتی در جریان اعتراضات توده‌ای اخیر همزمان با بازداشت‌های فله‌ای معترضین دست به بازداشت گسترده‌ی فعالین کارگری و مدنی زده‌اند و صدها نفر از این فعالین را بازداشت کرده‌اند. مشخصاً در شهر سنندج بسیاری از فعالین کارگری و مدنی از جمله سید خالد حسینی، غلامرضا شریفه، صلاح زمانی، لطف‌الله احمدی، آرمان نوریزاد، ریزان احمدی، مظفر صالح‌نیا و ده‌ها نفر دیگر نیز از جمله بازداشت‌شدگان هستند، که تعدادی از آنها با تودیع قرار وثیقه موقتاً آزاد شده‌اند.

Next Post

بیانیه گروهی از انجمن‌های فعال در حوزه کودکان کار به مناسبت ۱۶ مهر روز جهانی کودک

س اکتبر 11 , 2022
Share on Facebook Tweet it Share on Reddit Pin it امسال روز جهانی کودک را شادباش نمی‌گوییم! روز جهانی کودک فرصتی است تا دوباره به مسایل و مشکلات کودکان و نوجوانان عزیز کشورمان نگاهی بی‌اندازیم. در سالی که گذشت کودکان در کشورهای مختلف دنیا به خصوص در خاورمیانه روزگار سختی […]
photo 2022 10 11 20 01 55
Telegram Channel